Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2009 21:37 - ЕТО МАЛКО смс-(чета)
Автор: pontiak Категория: Хоби   
Прочетен: 2738 Коментари: 1 Гласове:
0



16 Декември 06, 23:52 / Автор: ^AlpinistA{LUD}
ЕТО МАЛКО смс-(чета)
image "SmS PoEzIq"
image imageimageimage imageimageimageimageimage ЕТО МАЛКО смс-(чета)image image image image image   Dori, kogato si zaminesh, dori kogato si dalech, az vinagi shte te obicham i misleno shte sum pri teb!
Dori kogato me zabravish i vremeto me zalichi, dori togava az shte te obicham, makar i silno da boli! Oseshtam bolka silna v moeto sarce. Jelaq da te vidq za mig pone, da te pregarna s dvete si rac,
e da te celuna po sladkoto nosle ! Svetat e ogromen. Svetat te privlicha i ti ste namerish i laski i stras no nikoi ne ste te
obicha kakto te Obicham az! Ako obicham niakogo, tova si ti!Ako umra, ste umra zaradi teb! Ako sum stastliv.
Ste sum stastliv samo s teb! Gospojice, posprete vii zavchas, che skusah si obuvkite da ticham podir Vas! Zabraniha mi da te obicham:Obichah te! Zabraniha mi da te tarsq:Namerih te!
Sega kogato nikoi ne ni prechi:Razdeliha ni! Ako pitash dali bih te naranil otgovorat e nikoga.Ako pitash da li te obicham, to otgovora e zavinagi.
Ako pitash dali te iskam,otgovorat e da.Ako pitash kakvo cenq nai-mnogo,otgovoryt e teb. image image image Obicham te,tova boli!Obicham te vsichko e sylzi,no znai che poslednata sylza ste kape ot tvoite ochi
,zashtoto bez da znaesh obichash me i ti! Za da se rodi edna lubov,iska dve tela.Za da se rodi edna celuvka,iska dve ustni.Za da jiveq,iskam samo teb. Ste brodq s dlani kadeto iskash ti,ste plazgam palavo ezika si kadeto az resha,ste me izpivash
qrostno s ochi i ste se molish dvamata da sme sami!!! Ako sunishtata ne bqha sanishta,a realnost az nqmashe da sam tuk,a pri teb!!!!!!!! Edno ptichence dnes mi proshepna,che mi izprashtash mn celuvki.No ne pazbrah edno s ezik ili bezω
Ela da mi pokajesh!!! Zashto te tolkova haresah v miga v koito te vidqhωZashto se radostno usmihna v nastroenie li bqhω
Ne kriq,che bezumno te obicham.Ne kriq,che sam vluben v teb.I nikoga ne ste otricham,che obicham
samo teb. Ne e vajno dali me obichash ili me mrazish, vajnoto e che i v dvata sluchaq si mislish za men! V jivota si obicham 3 neshta: teb,zashtoto ne si do men,sartseto si,zashtoto te obikna i nadejdata
,che shte bydesh s men! image image image image Losho e da si piqn i da nqma koi da te pribere, no oshte po-losho e, kogato si vluben i nqma koi da te
razbere!
Tova che ne te tursq, ne oznachava che sum te zabravil, samo ti davam povod, za da ti polipsvam
malko! Ne me zabraviaj, dori da sym na kraia na sveta, zashtoto shte dojde den, kogato shte se nujdaesh
ot men. Mnogo prilichash na zvezdite, blestish kato tiah, no ima edno neshto koeto te razlichava ot tiah
“te sa mnogo, a ti edinstvena”. Hi.Zagubih si klucha otvkyshti.Moga li da doida pri tebω Iskash li da vidish nai-krasivoto momiche na svetaωMi togava pogledni v ogledaloto! Tova e sms ot momche, koeto te namira za charovna,sladka,mila,seksi,prekrasna,
krasiva.... Vednyj nesto se slu4i s men.Tova be nai-sladkoto ne6to na sveta.Be fantaziq
,sbydnata me4ta.Tova be denqt v koito to sreshtnah. Ako bqh angel 6tqh da napravq me4tite ti realnost.No sym samo 4ovekyt,koito
te obi4a Iskam da vidq o4ite ti.Iskam da galq liceto ti.Iskam da celuvam ustnite ti.
Lipsva6 mi mili4ko...
image image image image Osven glupostite v glavata si imam samo edno nesto.....i tova si TI!
  ..Jaduvam za tvoite celuvki....Jaduvam za tvoite o4i...jaduvam za tvojata
usmivka...Jaduvam za teb Nujdaq se ot 3 nesta za da jiveq.Ot slunce prez denq.Ot Lunata prez nosta i ot
TEB zavinagi! Kogato za pyrvi pyt te vidqh se vlubih v teb.Kogato za pyrvi pyt te celunah
-neiskah da te pusna Vseki chas-po 1 roza!Vsqka minuta-po 1 usmivka!Vsqka sekunda-po 1 celuvka...
i mn obich-neprekasnato,samo za teb!
  Ako iskash da razberesh kolko te obicham, izlez navyn, kogato vali poroi.
Kapkite, koito uspeesh da ulovish sa tvoqta obich kym men, a vsichki ostanali
– moqta kym teb! Otvorih portmoneto si – beshe prazno. Proverih v djoba si I otkrih 5 st.
Togava prerovih v syrceto si I otkrih teb! V tozi moment osyznah kolko sym bogat!
  Nqkyde ima ryce, koito iskam da dokosna. Nqkyde ima ochi, koito iskam da vidq.
Nqkyde ima ustni, koito iskam da celuna. Nqkyde ima chovek, koito mi lipsva I tova si TI! image image image Hei momiche prekrasno, neka ti e qsno, che kato te hvana na tqsno ste te
sgrabcha bqsno i ste te celuna strastno! Iskam da te lubq!Iskam da te nakaram da izpitash nai-golqmoto udovolstvie
v jivota si, da te dokosvam do takava vyzbuda, che da iska6 vechno da se lubim bez krai!!! V moq svqt si ti mechta i na syrceto dade pak krila! S teb kym raq ste
vyrvim i nikoga ne ste se razdelim..tova e mechtata na moeto syrce - dar koito
darjish v tvoite ryce! Ot celuvkite ti ste jiveq i za drug ne ste kopneq! Teb iskam da dokosna i do teb v legloto da se prosna!Na ushence da ti
shepna i v racete ti da trepna!
  Tazi ve4er shte ostanesh v moite misli!Do men da budesh dnes e moeto
jelanie! Bez teb ne vijdam smisal da jiveq I za oshte vecheri s teb kopneq!
  Imam si edna mechta - da sum s teb do sutrinta!Da me gledash pravo
vav ochite, da ti shepna nejno na uho,da celuvam tvoito golo tqlo i s teb
da budem edno cqlo ! Ne si pyrvata, v koqto se vlubih. Ne si pyrvata, za koqto prolqh
sylza.No ste si poslednata, koqto ste obicham! image image image image 1.Край тиха воденичка поточе румоли и тихичко нашепва не ме забравяй ти.. 2.Обичам те защо да крия, туи що душата ми мълви.Без тебе всеки час е тъжен и целият живот е пуст 3.Когато всичко се забрави и спомена от тебе отлети,един единствен спомен си остаа,че бяхме с теб приятели - налиω 4.Когато сълзи бликнат от твойте очи и мека на твоето сърце натежи , ти тоз смс отвори и за мене си спомни 5.Денят е влюбен в нощта , животът в смъртта - а ние с тебе в любовта 6.Тъжен е денят без слънце, тъжна е нпщта без луна, но най-тъжна е моята душа,когато е без теб - сама. 7.Ти си веиикйа , ти си клонче , ти си кисело лимонче - така те аз наричам , защото те обичам.. 8.Да ме обичаш не те задължавам,да ме мразиш не ти разрешавам,но помни ме - ако заслужавам. 9.знаеш ли , че баща ти е бил крадец,защото когато си се родил е откраднал всички звезди от небето и ги е събрал в твойте очи... 10. Когато луната изгрее през деня, когато звездите с ръка уловя, тогава и аз ще потъна в забрава и нашата любов ще изоставя. 11. Всяка сутрин желаеш да го почувстваш, да го духаш, да го допреш до устните си...тогава горещата течност се излива в теб....Това е насладата от КАФЕТО!!! 12. Мисля, че има и други неща в живота освен пари, бира и секс,само че не знам кои са!!! image image image 13. Dyb do dyb gysta gora niama kade da sera!
Lunata bleda gyza mi gleda lainoto s triasak pada s kriasak kloni kyrsha gyza si byrsha mamkamu kerliva tui bilo kopriva! 14. zdravei az sam izvanzemno i tarsq nomera na momi4eta v tvoq telefon.Tarsq...tarsq...tarsq...Ni6to namereno.Izvod:Ti si GEI 15. Edin savet:Lqgai da spi6.
Edna laja:Idvam pri teb.
Edna istina:6te te skasam ot SEX.
Edna podrobnost:neznam koga 16. 6te te 4ukam strastno i bqsno.6te te 4ukam bavno za da ti e gadno.6te te 4ukam s 4uvstvo za6toto 4ukaneto e izkustvo 17. Tova lice,tova prekrasno izla4vane,tazi plenitelna usmivka,tezi krasivi o4i...,no stiga tolkova za men.Kaji ti kak siω 18. Klub: "Zaden dvor",organizira kupon pod deviza "Zdravo da ti vliza,bez da ti izliza".Za redovno pose6tenie i zadno namalenie,za akt bez spirka ima bonus i SVIRKA image image image 19.Obi4ai,za6toto lubovta e edinstvenata strast,koqto ne priznava nito minalo nito bade6te. 20. 4asovnika se smee ot stenata,propusnala sam nai-6tastliviqt si 4as,kogato nakoi dalgo me e 4akal a az sam 4akala da 4uqtvoq glas. 21. ARESTUVAN SI:
Obvinenieto:Vleze mi pod kojata i me nakara da si mislq neprekasnato za teb.
Prisadara:Postoqnen sexsualen tormoz bez pravo na objalvane. 22. Celuvam te i ti polita6!Dokosvam te i ti zalita6!Obi4am te i ti izlita6 i pri men dolite6! 23.Sega e modata na malkite telefoni i na malkite koli.
Spokoino, kogato doide modata na malkite pishki, i ti shte mojesh da se pohvalish s neshto... 24. сьрцето ми умува ,дали с теб да полудува.Душата ми крещи, само туй недей прави! 25. Tursi se:
Muj - krasiv, s hybava kola, gotin zadnik, 4ydesen v
legloto, mil i grijoven...
Znam, 4e ne si ti, no ako poznava6 niakoi takuv obadi mi se! 26. Obi4am go tvoq malkiq! Me4taq s nego da si poigraq.
Iskam da go hvana. Obi4am da go stiskam i da go natiskam!
Priznavam si: ima6 stra6en TELEFON!!! 27. Policiqta e otkrila tryp bez mozuk i s malka pi6ka. Molq te obadi mi se, 4e se pritesnqvam! image image image 28. Homo- klyb "Detelinka" vi kani na parti pod deviza:
"Zdravo da vi vliza!" 29. Folklorna grypa "Lapai dydyka pod byka" te kani na
koncert pod naslov: " Ako ne moje6 sam, az 6te ti go podam" 30. Predstavi si, 4e si na dunoto na okeana i ne ti dostiga vuzdyh, a
ta6acite mi sa kislorodni bytilki; lapai i di6ai! Nese smei- 6te se ydavi6! 31 Operatora na va6ia mobilen telefon e smenen! Negovata tarifa
otgovarq na va6iq 4len. Kolkoto po- maluk, tolkova po- evtino.
4estito vie govorite bezplatno! 32. Zdravei , az sum tvoq GSM. Nqma osoben problem, iskam samo da ti kaja, 4e smrudnqta v djoba ti e yjasna!!! 33. Sno6ti te tursih navsqkude, iskah da te ysetq vurhy moeto golo tqlo,
da 4yvstvam aromata ti, da vlqza v teb...Kude be6e glypava pijamoω 34 Iskam te! Iskam da te zamukna v krevata, da te mu4a i izpotq,
da te tresa, dokato sum v teb i tqloto ti da gori!... Ve4no tvoi: grip! 35."iskam da me celune6 tam kydeto nikoi ne me e celuval...." i sledva6t sms prodyljenie "na havaite mili4koo " 36. Beshe mi toplo i priatno! Pipah go, galeh go, iskah go, stiskah go, dokato poteche biala technost, za parvi pat v jivota si doiah krava!!! 37. Sexa e kato matematikata! Izvajdash drehite, sabirash legloto, razdeliash krakata i se umnojavash...ta, iskash li da reshim niakoia druga zadachkaω 38. Postaven si pod paragraf 111: prichina-vleze mi pod kojata, prisada-lud sex s men, izpalnenie-ot men, tazi ve4er!!!! 39. Ako iskash mi svali polichkata, ako iskash mi svali i gashtichkite, no molia te ostavi mi shtipkite na prostora... 40. Az sam edna perverzno choveche, koeto e preoblecheno kato tvoia GSM. V momenta si igraesh s moite intimni chasti i po usmivkata ti razbiram, che tova ti haresva... image image image 41. Tova prekrasno lice, tazi izteligentnost, tezi dve prelestni ochi, tazi plenitelna usmivka... no stiga tolkova za men! Ti kak siω 42. Natisni 1 za strasten masaj, 2- za sex, 3- za frenska lubov. A za vsichko vzeto zaedno naberi moia nomer!!!! 43. Ne e losho da si iaice: samo vednaj se chukash v jivota si, samo za 4 minuti se vtvardiavash i edinstvenata jena, koiato sedi varhu liceto ti e maika ti... 44. Sega znam zashto vsichkite haresvat: imash neshto spako....neshto sladko...neshto sexy- t.e. imash men!!!!! 45. Ako se 4uvstva6 zle i moq SMS ne te radva-ne mi puka.No ako ne si do men,kogato te jelaq-misli mu 46. Забрави ли ти моите очи как бликаха във тях сълзи.Сърцето ми бе в твоя власт..не тръгвай,спри,бе моят глас 47. Ako mojeh da izbiram kakvo da sym na tozi svqt, bih izbral da sym sylza, da se rodq na tvoite o4i, da jiveq na tvoeto lice i da umra na tvoite nejni ustni! 48. Ako nqkoq ve4er prez prozoreca ti vlezne debel 4i4koi te sgrab4i i pyhne v 4uval, ne se pritesnqvai, az te poiskah za podaryk ot Dqdo Mraz 49. Veselo diveene i na teb, i da se napie6 kato kazak a ne kato prostak! 50. U4ili sa me 4e 1 den e 24 4asa, 1 4as e 60 minuti, 1 minuta e 60 sekundi, no nikoi ne mi e kazval 4e 1 sekunda bez teb e cqla ve4nost! 51. Kogato iskam ne6to silno go krada ili go e*a. Kakvo iska6 da napravq s tebω 52. ako lubovta e kapka-podarqvam ti dujd!
ako celuvkata e sekundda-podarqvam ti 4asove!
ako lubovtae 4ovek_podarqvam ti sebe si! image image image 53. do men si ti no vsushtnost si dale4e,do men si ti obi4am te 4ove4e,do men si ti no pak na razstoqnie,do men si no tova e nakazanie 54. Ima ti pri4ini pradi koito da si tatuira6 $/dolar/ na onaq rabota. 1).Vinagi 6te si gi gleda6. 2).Vinagi 6te gleda6 kak rastat. 3).6te gleda6 kak edna jena ti gi izduhva 55. IMATE NEPLATENA SMETKA OT 100 000 CELUVKI! LIHVATA E BUREN SEX. VIE NE OBI4ATE DA IMATE BOR4OVE, VREME E ZA PLA6TANE! 56. Ako si salza v o4ite mi ne bih plakala ako sas salzi moga da te varna bih plakala cql jivot!! 57. Edna sled druga dve salzi se gonqt s pogled natajen i tiho ustnite se molqt:"Ne si otivai,stoi do men 58. Misli6 li ponqkoga za men,za prikazkata ni krasivaω6te badem li otnovo zaedno nqkoi denωBez teb "LIUBOV" E PROSTO DUMA SIVA! 59. Ako nqma6e kraka 6te6e li da nosi6 obuvkiωNE!TOgava za6to nosi6 sutienω! 60. Kakvo li si pojelavat zvezdite,kogato vidqt pada6ti hora..ω 61. Poslednite izsledvaniq na angliiski u4eni pokazaha,4e ako si sexualno neopiten i si absoluten invalid v legloto,dytji6 telefona si v dqsnata ryka. 62. Xoroskoput vi za tazi sedmica:
zdrave-zvezdite se usmixvat
6tastie-zvezdite se usmixvat
kusmet-zvezdite se usmixvat
sex-zvezdite UMIRAT OT SMQX... 63. ako ediniqt ti krak e Koleda a drugiqt Nova godina iskam da te posetq mejdu praznicite......
 



Гласувай:
0



1. анонимен - samotni madami
04.01.2011 01:50
kak se pravi sex sis jena
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pontiak
Категория: Тя и той
Прочетен: 69518
Постинги: 10
Коментари: 21
Гласове: 85
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930