Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2006 20:56 - Вицове om Pontiak
Автор: pontiak Категория: Тя и той   
Прочетен: 3451 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 16.07.2006 11:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image Aз сам едно скромно момче родено в малак град-Панагюрище  ..Mоята максима е"Родих се без да искам но ще  живея както искам"
моя профил е супер нали аз сам Нестор Перфанов
любими саитове и т.н.  http://blog.bg  http://onlife.nakafe.com/ 
Вицове :    1.Видях деня без слънце и се уплаших,
видях ноща без луна и се стреснах,
помислих си за живота без теб и се побърках!!!
2.Каза, че съм уличница - по покривите ли да ходя?
Каза, че ходя с различни - че къде да си намеря еднакви?
Каза, че го правя за пари - че 5 лева пари ли са? 3.Обичам те, не ме питай как,
не ме питай колко, не ме питай защо.
Зная само, че просто те обичам.
4.Един ден, когато разбереш,
че съм значил нещо в живота ти, нека не те боли,
просто си спомни сълзите в моите очи...

*** 5.Един съвет - пази се!
Една молба - не се променяй!
Едно желание - не ме забравяй!
Една лъжа - не те обичам!
Една истина - липсваш ми!

*** 6.Надеждата ме води, тя ме превежда през деня и особено през ноща.
Надеждата,че след като се изгубиш от погледа ми - това няма де е последният път когато ще те видя!

*** 7.Ти си мисълта с която заспивам,
ти си съня който сънуван,
ти си усмивката на моите устни,
ти си сълзите солени и вкусни,
ти си мечтата за красиво и нежно,
ти си стиха захвърлен небрежно,
ти с волната птица в небето,
ти си човека стигнал сърцето!
8.За еротичен масаж - натисни 1,
за разговор с красива брунетка - натисни 2,
за нощ съсъ красиво момиче - натисни 3,
а за всичко това набери моя номер!
9.Нощ! Звезди! Луна!
В леглото той и тя, тя го щипе, той мълчи,
тя го хапне, той пак мълчи, тя го хапне пак,
той не издържа, скочи хвана я и тя умря.
БОГ ДА Я ПРОСТИ ПРОЛЕТАТА БЪЛХА                                                                                                                              10. Египетски фараон диктува на каменоделци паметен надпис върху обелиск:
- Аз, Рамзес, в година 3500, победих хетите в страховита битка - каменоделците дълбаят йероглифите. - Нека поколенията знаят, че победата се дължи на моите забележителни способности на пълководец и мъжеството на воините ми.
- Колега, пита единия каменоделец другия - забравих как се пишеше "мъжество", с две или с три пишки?                                            11@Пиян мъж се прибира посред нощ вкъщи и крещи от вратата:
- Жена, започвай да ми се караш, че иначе не мога да намеря кревата! 6@Един пиян си кара мотора и си казва: "Ей сега ако ме спре полицай, ще му кажа - очите ми са зачервени от вятъра."
Спира го полицай и го пита:
- Абе, да не би от вятъра да са ти се зачервили очите?
- Не бе, пил съм.                                                                                   12@Двама пият на бара и си говорят:
- Ти от къде си?
- От Бургас.
- И аз съм от Бургас, давай да пием за това!
- Давай!
Пийнали.
- А в кое училище си учил?
- В трета гимназия.
- И аз в трета, давай да пием!
- Давай!
- А къде си живял?
- До морската градина.
- И аз, давай и за това!
Пийнали.
През това време барманите се сменят. Новият пита:
- Е как, всичко ли е наред?
- Да, само дето близнаците пак се напиха.                                         13.Върл пияница се оплаква на колегите си по чашка:
- Жената вчера ме заплаши, че ако още веднъж закъснея ще ме накара да и лъхна през ключалката и ако мириша на алкохол няма да ме пусне вкъщи.
- Спокойно - успокоили го другите - като пиеш, замезвай с френско сирене. То мирише много силно и тя няма да подуши алкохола.
Така и направил. Като се прибрал, жената изпълнила заканата си и го накарала да и дъхне през ключалката. Духнал той, а тя:
- Казах с уста, бе простак!       посететеhttp://onlife.nakafe.com           



Гласувай:
0



1. анонимен - dobre e
12.03.2006 22:13
stava
цитирай
2. pontiak - hi pi4
03.04.2006 16:28
gotino blog4e ima6
цитирай
3. анонимен - -sneja-varna
26.02.2010 13:05
този последниа вис за сиренето е супер
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pontiak
Категория: Тя и той
Прочетен: 69522
Постинги: 10
Коментари: 21
Гласове: 85
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930